Monday, December 24, 2012

MAJLIS PERNIKAHAN SAYA PADA 12.12.12

Untuk tatapan semua pembaca blog saya, saya kongsikan sedikit gambar2 sekitar pernikahan saya pada 12.12.12. Ada yang sudah melihat gambar2  ini di facebook saya. Selebihnya saya mohon maaf kerana tidak dapat 'add' sebagai friend untuk menjaga privacy saya.
ROMBONGAN SUAMI DARI AUSTRALIA
BERSAMA EMAK MENTUA DAN KAWAN2 SAYA
BERSAMA 'BEST FRIENDS' SAYA (ORANG KUAT MAJLIS)
SAYA DAN SUAMI SEBELUM DISATUKAN
KAMI BERSAMA ANAK2 DARI AUSTRALIA
BERSAMA ANAK2, EMAK MENTUA, ADIK IPAR DARI AISTRALIA
BERSAMA RAKAN KARIB SAYA, ADAH DAN FAMILY NYA
POSE DARI ROMBONGAN AUSTRALIA
ANTARA PEMBERIAN SUAMI BERHARGA RM3XXXX. SAYAANGGAP NI SATU ANUGERAH ALLAH ATAS KESABARAN SAYA DAN SATU KEBENARAN
INI JUGA PEMBERIAN SUAMI
CINCIN PLATINUM ..TANDA CINTA SAYA PADA SUAMI. HANYA INI YANG TERMAMPU SAYA BERIKAN.
PEMBERIAN DARI SUAMI.....CUKUP SAYA KATAKAN HARGANYA 20 KALI GANDA DARI APA YANG PERNAH SAYA DAPAT DARI PERKAHWINAN PERTAMA.



ON TOP OF WHAT I GOT FROM MY HUSBAND, SAYA DAPAT SEORANG SUAMI YANG BERKEDUDUKAN TINGGI, BIJAK, PENYAYANG, ROMANTIK,TAAT PADA PERINTAH ALLAH DAN KELUARGA MEREKA YANG CUKUP BAIK DI AUSTRALIA. INI HADIAH DARI ALLAH. JIKA SAYA TIDAK BERCAKAP BENAR DI BLOG INI. JIKA SAYA BUKAN INSAN YANG BERSIH HATI....ALLAH TIDAK AKAN BERIKAN SEMUA INI.

KEPADA SEMUA PEMBACA BLOG SAYA...APA YANG SAYA KONGSIKAN BUKANLAH UNTUK MENUNJUK2 KESENANGAN YANG SAYA TERIMA. TETAPI SAYA INGIN MENUNJUKKAN KEKUASAAN ALLAH DALAM MEMBUKTIKAN SATU KEBENARAN. BANYAK YANG TIDAK SAYA KONGSIKAN DISINI TENTANG KEJAHATAN SEORANG IBU TIRI TERHADAP ANAK2 SAYA TAPI SAYA AKAN BUAT PENDEDAHAN SEGERA KERANA BEKAS IBU MENTUA SAYA TIDAK HABIS2 MENGATAKAN SAYA MEMBUAT FITNAH.
TUNGGU PENDEDAHAN SAYA ATAU ANDA BOLEH TERUS GOOGLE.....NORIAHANIM UDIN GRO DAN BACA LATAR BELAKANG IBU TIRI ANAK2 SAYA DAN SAYA AKAN CERITA SELEBIHNYA.